Przejdź do treści

Extreme Racing Cup 2017 już 27 maja!

EXTREME Racing Cup 2017 to cykl składający się z dwóch rund. Ideą zawodów jest integracja zawodników pełnosprawnych oraz niepełnosprawnych przez wspólną pasję motoryzacyjną.

Na początku dnia zostaną przeprowadzone kwalifikacje, które pozwolą połączyć osoby pełnosprawne z niepełnosprawnymi w pary. Uczestnicy walczą w parach o jak najlepszy rezultat na torze podczas czterech prób sportowych – lokalizacja: Tor Łódź.

Avalon Extreme Team

OPIS PRÓB:
Próba nr 1 (Trasa wyścigowa) :
– próba czasowa polegająca na przejechaniu 4 okrążeń na wyznaczonej części toru z
pomiarem czasu. Pierwsze okrążenie rozgrzewkowe, trzy pomiarowe. Tę próbę pokonuje każdy uczestnik z pary z osobna.

Próba nr 2 (Próba rajdowa):
Próba składająca się ze startu zatrzymanego, szykany o różnych odległościach między słupkami oraz mety (strefy w której trzeba się zatrzymać). Podczas przejazdu przeprowadzony zostanie pomiar czasu. Dodatkowo zostaną wprowadzone kary. 5 dodatkowych sekund naliczonych za potrącenie każdorazowo słupka oraz wyjechanie po za tor. 5 sekund kary można otrzymać również za niezatrzymanie się w strefie zatrzymania na mecie stop.
Próba nr 3 :
próba czasowa polegająca na przejechaniu 4 okrążeń w odwrotną stronę na
wyznaczonej części toru z pomiarem czasu. Pierwsze okrążenie rozgrzewkowe, trzy
pomiarowe. Tę próbę pokonuje każdy uczestnik z pary z osobna.

Próba nr 4:
Powtórzenie próby nr 2.
OPIS PRZEJAZDÓW POKAZOWYCH:
Przejazdy dla uczestników na fotelu pasażera
– Nissan Skyline Bartek Ostałowski
– Mitsubishi Lancer Sebastian Luty

HARMONOGRAM ZAWODÓW:
08:00-09:00 – Odbiór administracyjny oraz BK
08:15-09:45 – Kwalifikacje
10:00-10:15 – Odprawa dla uczestników

10:30-12:30 – Próba 1 i 2
12:30-13:30 – Przejazdy pokazowe
13:30-15:30 – Próba 3 i 4
15:30-16:30 – Wolne Przejazdy

16:45-17:00 – Rozdanie nagród, zakończenie imprezy

Strona wydarzenia: Extreme Cup

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.