About the author

Related Articles

2 Comments

  1. 1

    Jan Ociepa

    Z tą bezobsługowością to bym nie przesadzał.” Sławny” jest silnik w BMW, w którym przy wymianie zespołu rozrządu trzeba wymienić wał korbowy!!!Koło zębate jest lite wraz z wałem dopiero przy lifcie to zmieniono.Koszt około 11 tyś. To wg mnie robione jest po to, żeby zarabiał producent!!! Alternatywa? Wymiana całego auta na nowe i wtedy niech martwi się następny szczęśliwy nabywca.

    Reply
    1. 1.1

      Krystian Pomorski

      O tym właśnie napisałem w tekście. Łańcuch z natury ma być bezobsługowy, ale nie zawsze tak jest. Wynika to najczęściej z błędów konstrukcyjnych. Czy to celowy zabieg producentów? Nie będę wchodził w sferę teorii spiskowych, ale faktem jest, że samochody chętniej psują się po okresie gwarancyjnym 😉 Pozdrawiam

      Reply

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2018 Powered By Mototrends.pl