Rajd Monte Carlo 2015 drugi dzień zmagań zawodników na oblodzonych, górzystych trasach.
Po wczorajszych wynikach można było wnioskować, że dzisiejszy dzień będzie dla kibiców bardzo ciekawy, starcie dwóch Sebastianów oraz planowana szybka jazda Roberta Kubicy. Jak się zapowiadało tak było, walka o zwycięstwo w każdym Osie była zacięta, zaczął na SS3 (La Salle–Corps 1) Loeb/Elena (Ogier 2, Kubica 9), SS4 (Aspres-lès-Corps–Chauffayer 1) wygrał Kubica/Szczepaniak (Ogier 2/Loeb 4), SS5 (Les Costes–St Julien 1) także wygrał Kubica/Szczepaniak (Ogier 2/Loeb 4), SS6 (La Salle–Corps 2) wygrał Loeb/Elena (Ogier 3, Kubica 4), SS7 (Aspres-lès-Corps–Chauffayer 2) wgrał Kubica/Szczepaniak (Ogier 2, Loeb 5).
Jednak w dzisiejszym dniu to ostatni, 8 odcinek specjalny był decydujący, zarówno Sebastien Loeb jak i Robert Kubica mocno pokiereszowali swoje rajdówki co spowodowało znaczny spadek w klasyfikacji. Loeb zerwał na jednym z zakrętów tylne zawieszenie, a Kubica dwa razy wypadł z trasy. Wykorzystał to Sebastien Ogier/Julien Ingrassia wygrywając etap i zamykając dzień pierwszą pozycją w klasyfikacji generalnej. Zapraszamy do materiałów wideo 🙂
Film podsumowujący dzień:
Klasyfikacja generalna po 8 os-ach.
P. | Załoga | Samochód | No. | czas | strata |
---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() ![]() | VOLKSWAGEN | 1 | 1:52:07.4 | |
2 | ![]() ![]() | VOLKSWAGEN | 2 | 1:53:52.8 | +1:45.4 |
3 | ![]() ![]() | VOLKSWAGEN | 9 | 1:54:42.2 | +2:34.8 |
4 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 6 | 1:54:51.8 | +2:44.4 |
5 | ![]() ![]() | CITROEN DS | 12 | 1:55:10.3 | +3:02.9 |
6 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 5 | 1:55:22.6 | +3:15.2 |
7 | ![]() ![]() | HYUNDAI i2 | 7 | 1:55:37.3 | +3:29.9 |
8 | ![]() ![]() | HYUNDAI i2 | 8 | 1:56:10.4 | +4:03.0 |
9 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 21 | 1:57:07.0 | +4:59.6 |
10 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 14 | 1:58:46.3 | +6:38.9 |
11 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 37 | 1:59:21.2 | +7:13.8 |
12 | ![]() ![]() | CITROEN DS | 32 | 1:59:50.1 | +7:42.7 |
13 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 43 | 1:59:56.6 | +7:49.2 |
14 | ![]() ![]() | SKODA FABI | 41 | 2:01:55.0 | +9:47.6 |
15 | ![]() ![]() | CITROEN DS | 4 | 2:02:15.4 | +10:08.0 |
16 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 36 | 2:02:25.1 | +10:17.7 |
17 | ![]() ![]() | PEUGEOT 20 | 34 | 2:02:40.4 | +10:33.0 |
18 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 27 | 2:03:18.8 | +11:11.4 |
19 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 25 | 2:04:01.5 | +11:54.1 |
20 | ![]() ![]() | SKODA FABI | 73 | 2:04:02.9 | +11:55.5 |
21 | ![]() ![]() | CITROEN DS | 3 | 2:04:09.7 | +12:02.3 |
22 | ![]() ![]() | SKODA FABI | 42 | 2:04:17.1 | +12:09.7 |
23 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 39 | 2:04:35.3 | +12:27.9 |
24 | ![]() ![]() | PEUGEOT 20 | 40 | 2:04:51.6 | +12:44.2 |
25 | ![]() ![]() | CITROEN DS | 17 | 2:05:15.6 | +13:08.2 |
26 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 24 | 2:05:47.2 | +13:39.8 |
27 | ![]() ![]() | CITROEN DS | 33 | 2:06:06.2 | +13:58.8 |
28 | ![]() ![]() | FORD FIEST | 16 | 2:06:26.2 | +14:18.8 |