Przejdź do treści

Kalendarz

gru
5
pt.
Rajd Barbórka 2014
gru 5@8:00 am – gru 7@11:00 pm

Tegoroczny Rajd Barbórka zamknie rajdowy sezon 2014 w Polsce.

Rajd Barbórka

Pierwszy odcinek specjalny tegorocznego Rajdu ruszy 6. grudnia, w sobotę, już o 7:50 nad ranem. Rajd Barbórka powraca na sprawdzone trasy zlokalizowane na terenie Toru Wyścigów Konnych na Służewcu, które przypadły do gustu zarówno kibicom, jak i zawodnikom. Całkowitą nowością będzie natomiast próba STW Center, którą kierowcy – podobnie jak wszystkie inne odcinki – przejadą dwukrotnie. Najpierw, w pierwszej pętli, o 8:53, a następnie o 12:22.

Trzeci odcinek to znany wszystkim doskonale Autordom Bemowo. Na terenie Autodromu Automobilklubu Polski kierowcy pojawią się o 10:16 oraz 13:35. Na Bemowie zlokalizowany będzie także serwis, tradycyjnie już bardzo chętnie odwiedzany przez rajdowych kibiców.

Wisienką na barbórkowym torcie jak zwykle będzie odcinek Karowa. Kryterium Asów, jedna z najbardziej prestiżowych prób w całym rajdowym kalendarzu, ruszy o 18:00.

Tutaj można zapoznać się z mapami:

TUTAJ

 

W tym roku organizatorzy nie zaplanowali odcinka kwalifikacyjnego. W zamian, w piątek, kierowcy będą mogli przejechać odcinek testowy. Udział w przejazdach nie jest obowiązkowy.

Także w piątek odbędzie się oficjalna konferencja prasowa poprzedzająca Rajd Barbórka. W tym roku dziennikarzy, czołowych kierowców i specjalnych gości zaprosimy na tor kartingowy Grand Prix w centrum handlowym Blue City, gdzie, obok tradycyjnej prezentacji, zaplanowaliśmy także krótkie mini zawody, dające przedsmak prawdziwej walki na sobotnich odcinkach specjalnych.

Tegoroczną nowością jest także podział na klasy. Będzie on uzależniony od pojemności skokowej silnika i rodzaju użytego napędu:
Klasa 1: samochody do 1600 cm3 z silnikiem wolnossącym i napędem na jedną oś
Klasa 2: samochody powyżej 1600 cm3 z silnikiem wolnossącym i napędem na jedną oś oraz samochody z silnikiem doładowanym (niezależnie od pojemności) i napędem na jedną oś
Klasa 3: samochody z napędem na obie osie (niezależnie od pojemności i rodzaju zasilania silnika)

cze
21
niedz.
Fromuła 1: Grand Prix Austrii
cze 21@2:00 pm

Przed nami weekend z Grand Prix Austrii, to tu Williams liczy na nawiązanie walki z Ferrari

bull_austria

lip
8
pt.
F1: GP Wielkiej Brytanii
lip 8 – lip 10 całodniowy

Pierwsze GP – 1950
Liczba okrążeń – 52
Rekord toru – 1:33.401 Mark Webber (2013)

Piątek

P1 10:00 – 11:30
P2 14:00 – 15:30

Sobota

P3 10:00 – 11:30
Q 13:00 – 14:00

Niedziela

Wyścig 13:00 – 15:00

lip
22
pt.
F1: GP Węgier
lip 22 – lip 24 całodniowy

Pierwsze Grand Prix – 1986
Liczba okrążeń – 70
Rekord toru – 1:19.071 Michael Schumacher (2004)

Piątek

P1 10:00 – 11:30
P2 14:00 – 15:30

Sobota

P3 11:00 – 12:00
Q 14:00 – 15:00

Niedziela

Wyścig 14:00

lip
29
pt.
F1: GP Niemiec
lip 29 – lip 31 całodniowy

Pierwsze Grand Prix – 1970
Liczba okrążeń – 67
Rekord toru – 1:13.780 Kimi Raikkonen (2004)

Piątek

P1 10:00 – 11:30
P2 14:00 – 15:30

Sobota

P3 11:00 – 12:00
Q 14:00 – 15:00

Niedziela

Wyścig 14:00

sie
26
pt.
F1: GP Belgii
sie 26 – sie 28 całodniowy

Pierwsze Grand Prix – 1950
Liczba okrążeń – 44
Rekord toru – 1:47.263

Piątek

P1 10:00 – 11:30
P2 14:00 – 15:30

Sobota

P3 11:00 – 12:00
Q 14:00 – 15:00

Niedziela

Wyścig 14:00

wrz
2
pt.
F1: GP Włoch
wrz 2@12:00 pm – wrz 4@1:00 pm

Pierwsze Grand Prix – 1950
Liczba okrążeń – 50
Rekord toru – 1:21.046 Rubens Barrichello (2004)

Piątek

P1 10:00 – 11:30
P2 14:00 – 15:30

Sobota

P3 11:00 – 12:00
Q 14:00 – 15:00

Niedziela

Wyścig 14:00

wrz
16
pt.
F1: GP Singapuru
wrz 16 – wrz 18 całodniowy

Pierwsze Grand Prix – 2008
Liczba okrążeń – 61
Rekord toru – 1:50.041 Daniel Ricciardo (2015)

Piątek

P1 18:00 – 19:30
P2 21:30 – 23:00

Sobota

P3 18:00 – 19:00
Q 21:00 -22:00

Niedziela

Wyścig 20:00

wrz
30
pt.
F1: GP Malezji
wrz 30 – paź 2 całodniowy

Pierwszy wyścig – 1999
Liczba okrążeń – 56
Rekord toru – 1:34.223 Juan Pablo Montoya (2004)

Piątek

P1 10:00 – 11:30
P2 14:00 – 15:30

Sobota

P3 14:00 – 15:00
Q 17:00 – 18:00

Niedziela

Wyścig 15:00

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.