Mamy dla miłośników motosportu świetną wiadomość! Dzisiaj możemy już oficjalnie ogłosić TINT i mototrends.pl nawiązują współpracę!
Dzięki kooperacji będziemy mogli przygotowywać dla Was jeszcze lepsze materiały z imprez sportowych. Najbliższe wydarzenie to Rajd Barbórka, na którą ekipa TINT przygotowuje niespodziankę na miejscu pilota !
Kierowcą w TINT Rally Team jest Krzysztof Schenk ->rezultaty ewrc, Doświadczony zawodnik, posiada cechy, które dla prawdziwego sportowca są wyznacznikiem sukcesu – pełen pasji, sportowego zacięcia, zdyscyplinowany, konsekwentny w działaniu, a przede wszystkim zafascynowany i oddany swojej pasji. Od najmłodszych lat zakochany w rajdach samochodowych. W roku 1993 wstąpił w szeregi AMK Tarnów – zaczął startować w imprezach KJS i szybko uzyskał licencję rajdową R1. Wielokrotnie startował jako pilot w RSMP. Największy sukces w karierze to I vice Mistrz Polski w klasie A-FSM. Piloci, z którymi startował: Marcin Hoim, Konrad Łabno, Artur Danik, Oktawian Sokołowski, Adam Grzelka, Mateusz Martynek, Maciek Handwerker. Od roku 2010 reprezentuje Automobilklub Polski z siedzibą w Warszawie. W sezonie 2011 uzyskał punkty do licencji rajdowej R i od roku 2012 startuje w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.
Pilotem jest Maciek Handwerker: 2004 – Zwycięzca Amatorskich Mistrzostw Krakowa w klasyfikacji generalnej, 2005 – I Vice Mistrz klasy A6 Rajdowego Samochodowego Pucharu PZM
Opis samochodu Honda:
Honda Civic Type-R grupa N, pojemność silnika: 2000 cm3, elektronika Hondata, moc: ponad 200 KM. Wyposażenie: klatka bezpieczeństwa CrMo Ireco Motorsport, fotele Momo Lesmo One, pasy Schroth, system gaśniczy LifeLine 2000, siatka na kaski Sparco, otuliny klatki Sparco, flokowana deska rozdzielcza, płyta pod silnikiem i zbiornikiem paliwa, szyby oklejone folią antyodpryskową. Skrzynia: 6 biegów z przełozeniem 6,33 i szperą Gripper. Zawieszenie Proflex Evo 4, hamulce: klocki Ferodo DS 3000, DS 2500, korektor hamulca AP Racing, hamulec ręczny hydrauliczny.